May 23, 2007

eLiberatica 2007 pe scurt

Conferinta eLiberatica s-a axat pe prezentarea modelului de afacere bazat pe Open Source Software. S-au prezentat afaceri de succes, companii ce promoveaza acest model, cei ce au avut succes in acest domeniu au dat sfaturi utile, de baza, venite din experienta pentru un startup bazat pe OS/FS. S-a mai discutat si despre probleme legale in legatura cu software-ul, licente, pattents etc.

Ce mi s-a mai parut interesant au mai fost prezentarile lui Brian Behlendorf si Zak Greant care au vorbit despre istoria si devenirea Apache Software Foundation si Mozilla Foundation si bine inteles prezentarile lui Michael (Monty) Widenius care a vorbit despre istoria dar si viitorul MySql. Am apreciat mult si prezentarea lui Sabin Buraga ce a vorbit despre web-ul semantic (slideuri-le in format pdf aici). Prezentare pe langa foarte informativa a fost si hazlie -- multumita vorbitorului.

Am reusit cu aceasta ocazie sa ma intalnesc "fizic" cu oameni cu care am mai colaborat, prieteni din bransa cu care vorbisem numai pe internet si sa cunosc oameni noi.

In concluzie pot spune ca a fost un succes ii multumesc lui Lucian pentru initiativa si sper sa ajut si pe viitor grupul ROSI. Pentru ca toata lumea intreaba de poze iata cam ce am "strans pana acum":
Daca mai aveti si alte poze puteti lasa linkuri in comments.

PS: fiindca nu am prins nici o bomboana cu vodca de la Monty mi-am luat o cutie intreaga.

1 comment:

Anonymous said...

http://eyecon.ro/images/media/eliberatica_pano.png